Saturday 9 May 2009

PEE D ( Part 2 )

Ok ok semalam dah seharian berpenat lelah tuk berenang sakan kat dalam laut ..tiba hari ini bangun lambat giler..coz kat dalam rumah sangatlah sejuk dgn aircon bagai tapi memang syok giler tito kat sini..sedar dah tengahari..

Misi Pertama "G makan"

Kitaorg makan dekat2 dengan kem askar..kat kedai makan tak ramai org tapi oklah makanan dia habis kitaorg makan sorry guys tak dapat nak taruk gambo kat sini..tapi Alhamdulillah makanan dia murah dan sedap.
Misi Kedua "Berenang vs Belajar Berenang"


Aku memang tak pandai berenang ada beberapa kali org ajar berenang tetap gak tak pandai..kan main ramai lagi owang mandi ..tapi kolam dia memang besow..so kitaorg puaslah mandi manda kat sini..siap buat pertandingan lagi menyelam..huhuu ada mengelat..ada yang lama ada yang tak tahan..hahah tergelak aje..

Misi Ketiga " G Nilai 3"

OK pengalaman ke Pee D ..memang bestlah apatah lagi ini adalah trip aku yang pertama dan aku sangat2 happy kat Pee D..Walaupun kulit itam..tapi aku puas hati mandi..heheh nanti lain kali nak datang lagi mandi kat sini..seterusnya aku nak pergi ke Nilai Tiga ..ikut Mizi tuk cari barang2 kat sana..waaa sangat2 happy kat sana banyak barang murah,Aku beli cadar katil,cermin dan juga Sejadah..Semua murah..


Pengalaman ke PEE D memang tak dapat aku lupakan kerana terlalu seronok dgn bebudak Office dan juga kawan yang lain..next time kita pergi lagi bercuti yerk..terima kasih kerana korang sudi bawa aku ke tempat yang aku ingin pergi..next time kita keluar lagi .thanx guys..muah muah.

No comments: