Monday 18 May 2009

Aku...




Rasanyer

Sorry guys kalau aku katakan yg aku dah lama tak update citer2 kat dlm nie..buzy skit ngan kerja balik kerja pun aku dah tombang kat katil kesygan aku tue..huhuu happy dah ada katil queen..tidopun tak sempit2 lagi.

10 Tahun
Ni nak citer ni aku sangat happy kebelakangan ini sebab aku jumpa balik kwn aku yg dah 10Thn aku tak jumpa bayangkanlah ..betapa saat2 manis aku ngan dia ...memang kita tak henti bercakaplah kiranya..10 thn tu terpisah rindu giler kat dia.tak sangka kau cari aku balik..banyak benda lagi aku tak sempat citer nantilah ..aku nak jumpa kau balik.

Phone
Phone aku ni akan rosak pada bila2 masa aje..macam ada tanda2 dia dah nak rosak ..rasa sakit hati aku bila camera aku ilang tu belum reda lagi ..la nie hanphone plak nak rosak..mmm nasib2 ..nak wat cam ner kan..sabar jerk lah..so kepada sesiapa yang tidak berjaya menghubungi aku..mintak maaf ler yerk.

Kwn Baru
Aku ada kenal sorang kawan nie kata2 dia buat aku memang tertarik.bukan aku tertarik ngan dia ..maksud aku cara dia nasihat dan juga tegur aku..aku rasa aku kena ada target cam dia..thanx tak sangka sampai 5 pagi kita bergayut..huhuu..best2.

Tak puas hati

Aku masih tak faham ada lagi kata2 kat box aku yang aku rasakan mengarut..aku dah anggap perkara2 lepas tu dah berkuburpun dan aku harap sangat2 lah jangan la kerana org lain blog aku jadi sasaran .memang ler tak adil namanyer ..nanti org kata aku aper plak..bagi aku aku tak cari pasal dah dengan sesiapa..malah aku hormati setiap org..lagipun ramai lagi yang baca blog aku ..(yang nak tau)..bagi yang tak nak tau..tak yah ler baca kehidupan aku ini ..biarlah aku terbang tinggi-tinggi..aku pun sekarang ni ada haluan aku sendiri yang lepas tu aku dah tanam jadi kubur dah..tak perlu lah nak wat2 risau tanya aku buat aper ker aper..pandailah aku jaga diri..Biar aku tentukan idup aku okey ...dan kepada yg sayang kat aku terima kasih bebanyak kerana sudi baca yerk..dan selalu msg tanya bila nak update..huhuu thanx2..muah muah .

X sempat
kalau aku ada kesempatan nak sahaja aku jumpa kengkwn lama..tapi tulah kan masa memang tak mengizinkan aku tuk bicara..apa yang pasti aku akan comeback kepada korang ..bagi yang dah lama tak jumpa ..terima kasih kerana masih lagi ingat kat aku dan sentiasa bagi komen2 membina kat dalam facebook aku..aku hargai sangat2 kengkawan..tanpa korang sapalah aku inie.


Oklah rasanyer coretan aku tuk kali ini cukuplah sampai disini..aku ada pertandingan bowling pada 29hb kat Berjaya Times Square nie..( office buat ) so kepada kengkwn aku yang terbaca bolehlah bagi semangat kat aku..hahaha.. (promo nampak ) ..hehehe main suka2 ..apa salahnyer korang datang..huhuu leh ambik gambok masuk dalam nie.


No comments: