Monday, 18 May 2009

Akademi Fantasia Final


Malam ini adalah malam penentu Af-7 ( Nak tengok ke Tak nak eak ) Sebab minat Hafiz and Akim punyer pasal so tgk jerk lah ( lite2 aje )..terus terang hanya mereka sahaja yang aku rasa berbakat bukan yang lain tak berbakat..cuma vokal diaorg ni boleh dikatakan memang powerlah so aku sokong dia owang nie..tak kiralah korang dapat no berapa janji korang dah nyanyi dengan baik pun dah cukup aku puas hati ..walaupun tiket tuk tengok konsert ilang ..tapi tetap semangat yerk tengok kat umah..huhuu

Bila aku tengok pesembahan mereka pada malam ni..nampak sangat yg diaorg ni banyak sangat belatih dan keletihan ..cian kat kowang eak..( cam tu ler agaknyer kalau dah jadi artis nanti ) ish3x mesti penat kan..tapi aku nak ucapkan Tahniah kat Hafiz kerana memenangi pertandingan ini..walaupun Akim ko tak menang aku tetap sokong sebab suara ko best..dan gaya ko yang kelakar tu..huhuu

Oklah ..bila fikir2 balik memang susah gak jadi penyanyi nie..aku nak nyanyi suara tak leh tarik..sure2lah ..Juri kata OUT...Hahahaha

No comments: