Tuesday, 21 April 2009

Sakit hati Dengar Bunyi Kucing..

Jangan tersalah anggap dengan tajuk kita pada hari ini,kalau pasal kucing louie memang sayang giler dengan binatang ini,lebih2 lagi kat kampong louie memang keluarga ada bela kucing,Cuma kat KL nie jerk louie tidak berdaya nak bela kucing alamatnyer mati tak makanlah kucing louie,apa yang louie Nak story mory kat sini adalah berkaitan dengan Teknologi kita hari ini yang mana ring tone or sms ring tone yang mengunakan Suara kucing.

Louie Memang sakit hati sangat2 kepada sesiapa yang mengunakan nada dering itu..ini kerana louie setiap kali bunyi binatang itu keluar mata louie akan tercari2,Baik kat lrt ataupun kat mana2 ..bayangkanlah perasaan kita kalau ada kucing terjatuh ker kat landasan,kat longkang ker pastinyer louie akan risau dan cuba sedaya upaya menyelamatkannyer..itu yang membuat louie rasa terkilan sangat2…korang tak kesian ke kat aku yang penyayang nie..huhuu..

Org yang mengunakan nada dering tu dia ingat dia glamour sangat ker bila org semua pandang dia..sakitnyer ati ..lelebih lagi ada sorang tu bila louie tengok dia,dia plak boleh buat muka senyum..(ketuk kepala karang baru tau )tak boleh ke guna nada lain. Kebelakangan ini memang teknologi semakin canggih Cuma apa yang harus diingatkan jangan sampai nanti ianya merosakkan diri kita sendiri dalam memperkaya dan mempergunakan kemudahan yang sedia ada..lelebih lagi kalau ianya melibatkan hidupan atau pun alam sekitar..ingat tu..kalau korang degil jugak mengunakan system nada dering kucing tu..aku akan ajar semua kucing2 kat Malaysia ni..supaya gigit kau..hahaha..weak..:p

No comments: