Sunday 15 March 2009

Liverpool Menang 4-1


Huuhuuu malam semalam menyaksikan perlawanan bola antara MU dan Liverpool..pasukan kegemaran ku..sapa kata aku tak pernah tengok bola,sorry yerk i dah lama tengok bola,dari zaman owen yang hensem lagi ada aku dah tengok dia main..cuma bila dia dah tak der kat club tu like2 manje jerk la jawapnyer..

Kebetulan kat opiz aku dok sok sek sok sek nak tengok bola malam ni..so aku kembalikan semangat aku tuk menyokong pasukan kegemaran aku..yang ala2 lama dah aku tak mengikuti perkembangan mereka..aku ni bukan la fanatik sangat nak tgk2 bola..lagipun kengkawan aku semua bukan kaki bola..lebih kepada lepak king dan juga kaki club..so jalan ke arah bola2 ni terpinggir sikit..tapi aku tetap bersemangat tuk mengetahui pelawanan ini..lagipun kat sekolah and kat kolej dulu aku ada main bola gak per kat padang ..bukan kaki bangku ok.

So malam tadi aku dengan jayanyer telah mengikuti dan menonton perlawanan antara MU dan Juga Liverpool..corak permainan yang memang aku kagumkan..lelebih lagi ada abg Torres kita main lagi ler bersemangat tuk aku tonton..sambil2 tu aku bukak la dok tengok AF ..maklumlah AF kan baru bermula..kira oklah kan.

Liverpool mencipta kejayaan pada malam ini dengan mengalahkan MU,cayalah 4-1 diberikan..rasa macam tak percaya tapi itulah kehebatan liverpool yerk..so aku nak kembalikan semangat aku main bola baliklah lepas ni..so sapa nak main bola jom ajak aku ..aku nak join..sambil layan bola leh cuci2 mata..kau ado..hahhaha

No comments: