Thursday 5 February 2009

Lupakan Dia Demi Kita


Berserah..jika kau gagal mengawal emosi mu
lupakan dia demi pertemuan kita
bersabar dengan ketentuan yang kau bukan miliknya lagi
pergi jauh darinya jika kau mau kan diri ku sentiasa berada disini
aku tidak mau ada dua,tiga,empat atau berpuluh cinta dalam diri mu
kerana yang ku tahu kau milik ku..

aku jujur dalam setiap pertemuan
dan kasih sayang yang aku berikan ini tiada berbelah bagi..
hanya tertumpu pada diri mu..

aku juga mampu Notty bersama insan lain
tapi itu jika aku yang mau..
terpulang pada pertemuan dilain kali
kerana aku mau kau tahu..
dan aku tidak mau org lain tahu
kerana pertemuan ini tidak perlu ada org ketiga,empat atau puluhan jumlahnya

Lupakan dia,siapa sahaja yang kau ketemu
jika kau kata kau sayang dan maukan aku
aku tidak rela jika ada insan lain bergelar sayang dalam dirimu..
ternyata perkataan itu belum cukup kukuh tuk memiliki aku
kerana buktinya belum cukup jelas jika engkau tidak selalu disini..

Aku mengerti jika kau pergi..
dan jika kau kembali
pastinya keadaan itu pasti berbeza
kerana yang datang..
pastinya bukan kau yang dulu
sebaliknya sisa baki mereka yang kau ketemu
berada di badan mu..

Jika kau masih perlu kan aku
lupakan dia demi hubungan kita
kerana hubungan ini
telah lama terbina..
selagi kau percaya
dan aku ada

selamanya..

bahgia..

No comments: