Saturday 21 February 2009

Club :Episod 3


Ok ni nak citer dari pagi nie..takut nanti ada org tersalah anggap ngan diri aku ini..aku gi kerja cam biasa ari ni..tak lambat tak cepat..biasalahkan kalau dok pagi2 bangun nie gie mana lagi kalau tak gie kerja..kalau cuti nan ado lah muka aku ni nak bangun pagi...naik train berhenti kat Hang Tuah jalan kaki..kalau aku dah start jalan kaki ni alamatnyer tak der sapa boleh kejar aku..coz aku jalan memang laju gile..sampai semua comment ..wei jangan jalan laju boleh tak..alamak aku memang jalan laju lah..

Bila sampai kat Trafic Light..ada sorang Owang puteh ni bagi no phone dia kat aku..memula aku rasa macam pelik plak naperlah dia bagi no kat aku..and aku borak2 ngan dia..dia kata dia frist time kat msia nie..urmmm oklah ..kira borak2 ..kawan2 aper salahnyer lagipun kita rakyat msia memang tak kurang dengan budi perkerti and sopan santun..dia tanya aku bila habis kerja ..aku cakap at 7pm..alamak dah terlebih ..aku cakap oklah aku nak gi kerja..

Ok tak payahlah citer pasal kerja..yang nak citer sekarang aku dah abis kerja..baru tadi aku gaduh ngan Notty ..perang terus ngan dia..sakitnyer ati aku fikir pasal dia..bila ati aku sakit mulalah aku buat perkara bodoh..last2 german ni call aku ..ajak aku gi makan..memula nak ajak kengkawan aku..memandangkan semuanyer buzy dan aku rasa lebih baik aku kuar sahaja..lagipun kawasan bukit bintangkan ramai org...so tak yah lah nak takut tuk melepak kat memana..yang penting public area..

Bila dah jumpa dia ..dia suruh aku tunjukkan club best kat Kl nie..muka aku ni nak pergi club..nan adolah kalau tak der kengkawan aku malas ler nak melepak..tup tup Aj msg ajak gi club aku aper lagi ..terlintas msg balik aku cakap Jom..so Jerman ni kata ok set..

lepas makan malam ..aku pun turunlah..German ni jalan lebih laju dari aku , aku tanya dia "why u move so fast" dan dia cakap "Im German..time is Money"..Oooo Baru aku tau kenapa dia jalan laju..sampai kat club..aku tengok ramai org kat club,aku jumpa,roger,shahrel,razwill,shah,shah jkt,daniel,arghhh ramai lagi ..semua ada tak menang tangan aku salam semua org..windunyer kat diaorg..lama giler tak jumpa la hai..tapi tak per..tapi yang malangnyer aku kena jaga housemate aku coz dia dah tombang sebab banyak minum...aj plak sibuk ngan kawan2 dia..hmmm..German tu plak sibuk cari mangsa Kalau lover dia tau mati lah idup dia..hahhaa aku biarkan aje..aku sempat jumpa faiz tuk borak2 ngan dia dah lama giler aku tak jumpa dia..dia kata dia dah putus cinta..kecian dia..urmmm aper per pun sabar ok.

lepas jerk habis club ..aku ambik barang aku and teman diaorg lepak kat pelita..sebab aj dah sudi nak teman aku ambik barang so aku belanja la diaorg makan sebagai balasan..terima kasih coz tolong aku..hari ni show dari primadona memang melert..org2 kat dalam club pun ramai ..aku enjoy..at least sakit aku pada si notty terubat..coz tersangatlah sakit hati dengan dia..aku enjoy akhirnya.

No comments: