Monday 16 February 2009

Club : Episod 2 “ X Ramai"

Rasanyer dah berbulan aku tak gi Club..so hari ini dah set dalam otak aku nak pergi gak..Notty entah ke mana..velentine aku lagilah aku dok rumah ajerk..balik kerja tadi pun aku tengok kat bukit bintang dah penuh dgn org jual2 bunga segala..wahh bestnyer diaorg ni kalau bercinta..dapat bunga segala..bunga tuk aku..sorry im single ok..

So plan malam ni nak keluar ngan Aj..nak gi club biasa kitaorg pergi..bila msg balik aj ..segalanya jadi..tup tup anep and amir nak ikut so berempatlah kitaorg nampaknyer...masing2 dicide nak gi club..tak tau mana satu yang dua ni cakap nak pergi kelab kat jalan P Ramlee yang aku ngan Aj nak gi kat bukit bintang..macam mana nie..last2 kitaorg dicide gi jerk lah kat Jln P Ramlee tu..manalah tau ramai kat sana..lagipun todaykan saturday..

Sampai2 kat club..alamak tak ramai org..kira dah bayar dah nie..mmmm tunggu punya tunggu dalam 1 lebih tak ramai gak..tapi tak kisah ler..music kira ok..jadi senanglah nak dance..jumpa kengkawan lain borak2 kejap..ada lucas,shahril,tommy ..tak ramai kengkawan aku malam ni ada yang datang pun just say hai hai ajerk..cukuplah kan nanti kata sombong plak..

Kitaorg sibuk dance kat tengah2 tu..bila tengok Amir menari tersangat la comei..mungkin sebab dia menari sangat comel terus dapat card dari peminat waahhh meriah..anip plak sibuk ngan shuffle dia hahahha..tergelak aku tengok..aj plak juling mata dia tengok org..huhuu..aku plak abis satu jag air aku minum..huhuu...nice song for today..kira enjoy lah..

Lepas abis jerk club kitaorg lepak kat pelita..ramainyer kat sini..sempat habiskan roti canai ngan maggie sub yang sedap gile..kat sini jumpa si firdaus and the geng,zul ngan kawan dia.semua ada sempai hai2 gak ..waaa dah lama tak turun tetap meriah jumpa kengkawan..

Sebelum balik sempat la gak lepak kat Mali..kot2 ada yang menarik kat sana..tak sampai 20 minit blah sebab masing2 dah keletihan..rasanyer puas berjalan hari ini..tak ingat tuk esok aku kena datang kerja..arghh sampai umah penat..sempat mandi dan tito...zzzzz

No comments: