Wednesday 24 December 2008

Selebrate Xmas Vs Birthday..

Frist sekali ..dah serbu tuk ambik makanan dan cari port yang baik tuk lending..senang ajer..dapat tempat ruang tak der lah sempit sangat cuma makanan dia..urmmm boleh lah...

Hahaha masing2 time ni dah tak sabar nak ambik2 gambo..

Get ready jap lagi nak serbu tempat present..apa lah agaknyer aku dapat hari nie..


Pembahagian hadiah dah macam jual barang dah..apa lah patutnya susun lah dulu ..bukan bagi2 cam tu..




Akhirnya dapat gak hadiahnyer...waww weee aperlah aku dapat tue eak..




yeayyy aku baru dapat..tapi aku nak hadiah tabung yang izat dapat tu..nak gak coz comeiii




Oklah hadiah yang aku dapat tu pun kira oklah barang hiasan yang sangat comeiii..hehehhe

Malang sekali ramai yang tak der waktu majlis nie..tapi tetap meriah...

No comments: