Monday 15 December 2008

Risau nak bercuti...

Tk tup tik tup..lagi lima jam dah nak pack2 barang nak berangkat sudah..kelangkabut dibuatnya..arghhh apa nak bawak nie...

Kapal Terbang..
Waktu kecik2 dulu selalu buat kapal terbang kertas..bila tengok ia meluncur laju aku rasa kagum sangat2....habis buku sekolah aku kerjakan..dan bila mana nampak kapal terbang kat atas awan ..aku ngan kengkawan aku kejar sampai ianya hilang dari pandangan..tapi sekarang..aku akan berada di dalamnya..aku gembira..Frist time naik..gementar juga...

Beg
Alamak beg tak muat plak..camner nie tak tau nak bawak beg yang mana ni..ni rasa macam kecik..ada yang ada pun rasa macam besar..tapi hmmm bawak barang sikit ajer..hmm cam ner eak..kang kena caj cam ner..hmmmm ..nak tak nak coz tak der beg ..bawa jerk lah kan..



Pokok Bunga
Tak kan lah nak bawa pokok bunga sekali kan..aku bukan risau aper..aku takut pokok2 kesayangan aku mati macam dulu aku gi pinang..tak bersiram..oleh itu aku telah tugaskan Housemate aku tuk menyiram..harap2 tak matilah hendaknya..


Duit
Actually duit aku cukup2 makan aje..takut tidak cukup..rasanya memang tidak cukup..macam mana ni..terpaksa tebalkan muka juga..mungkinkah ini Kesilapan aku yang seterusnya..keputusan telah dibuat..perjanjian telah termetrai..oh tidak..kalau tak cukup camner nanti..arghhhh ..


Bertiga Bercuti
Tidak pernah bercuti bersama ..macam mana tu..aku dah gamble keluar dengan org yang aku rasa kenal tapi dalam masa yang sama rasa macam baru2 lagi kenal..macam mana tue..tidak pernah jumpa tapi..rasanya boleh mesra..coz aku ni jenis mesra skit orgnyer..tak kisah berkawan dengan siapa sahaja..harap2 percutian ini tidak menjejaskan lah yerk.


Oh tidak ..
Dah tidak punya banyak masa ..aku terpaksa henti disini..sudah mau berangkat..duit tak tukar lagi..baju baru siap kemas..alamak berat beg..tapi kena gerak juga..sampai jumpa balik nanti bilik ku...

No comments: