Saturday 6 December 2008

Menyesal...

Hampir 1 jam berbincang dengannyer..aku telah katakan aku tidak mahu lagi dalam dunia percintaan yang bukan2, lebih2 lagi..ianya telah tersurat yang aku bukan lagi milik kau..kalau kau dah cuba lupakan aku ..itu bukan masalah aku dan aku tidak mahu lagi mencintai insan seperti itu..semalam waktu di bar ..kau menunding jari ke arah aku ..kau katakan kepada rakan2 kau..yang aku milik kau...berita itu sampai bilamana salah seorg daripadanya datang kepada ku ..dan menyatakan perkara tersebut..


Aku telah buangkan kau jauh dari hidup aku ..aku tidak sesekali membenarkannyer ..walaupun ada tanda2 yang kau cuba nak dekatkan diri kau kepada aku..terus terang aku katakan aku rasa tercabar dan terguris dengan kenyataan itu..hati rasa bertambah benci dengan statement itu..


Kalau dulu aku boleh merasa derita tersebut..kenapa tidak engkau ..bagai nak gile aku cuba nak lupakan kau..kau dengan muka selamba setuju dengan kenyataan itu..




Menyesal..


Aku tidak pernah menyesal malah kalau kau berada di tahap tertinggi sekalipun aku tidak akan rasa bangga kerana itu rezeki masing2..tapi jika kau merasa menyesal meninggalkan aku ..itu satu kenyataan yang harus kau terima kerana kau sendiri telah memungkiri janji dan dengan perjanjian itu juga telah mendewasakan aku agar lebih hati2 lagi...


Tiap kali aku berjumpa dengan kau hati aku akan rasa lebih parah..tapi "aku tetap aku" yang dulu ..kau tidak perlu risau dan tidak perlu menasihati siapakah yang bakal berada dalam hidup aku ini nanti..jalan luas terbentang ..banyak lagi yang belum aku rasa dan jumpa..peluang itu telah aku ambil sebaik yang mungkin...tapi jika kau telah aku putuskan tuk aku tinggalkan ..selamanya kau akan Menyesal..

No comments: