Thursday 23 October 2008

Letihnyer...tapi tetap seronok..

Bangun pagi awal hari ini..berjanji dengan razi tuk pergi open house abg zaff,kebetulan arm turut serta wah ..mesti best kalau ramai2..selepas itu berjalan menyusuri bukit bintang dan juga pavillion terjumpa ariff ..lepak d starbuck berjumpa dengan zuki bersembang panjang kami..kita duduk hampir 2 jam disitu..bersembang..dan berkongsi cerita..mungkin ada terungkit kisah2 lama yang tidak boleh ditelan zaman..

Waktu tuk ku pulang..berjumpa pula dengan nik di kedai makan tepi sahaja jalan..dia mengajak ku lepak di star hill ...ahh aku sangat letih ..tapi aku membenarkan diri tuk turut serta berjumpa rakannyer disana..ahh aku kenal dia lagi..teman ku juga..kota ini tidak besar..pusing2 pastinya terjumpa teman yang sama...kami bersembang dan minum2 petang lagi..jam hampir lewat ..tapi perjalanan diteruskan ..4jam berlalu bagaikan sekejap sahaja tadi..

Rasa ingin beredar pergi..mengorak langkah menuju lrt..terserempak dengan miki..dia mengajakku clubbing malam ini..ohhh tidak terlalu letih ..mana mungkin ..tapi jika mengajak ku tuk turut serta bersama teman2 lain pastinya boleh ..jika berdua aku juga tidak bisa kerana tiada apa yang harus aku cari di kelab..lagipun aku terlalu letih utk berdiri panjang..

Balik ke rumah ..hanphone bendering hampir 3 kali..pastinya ada org mengajak ku keluar tuk makan..aku keletihan..sedar2 jam telah pukul 2 pagi..oh tidak..terlepas menonton siaran kegemaran..aduhhhh...

Miss call banyak kali..tidak bisa aku angkat..suasana pagi sunyi ..aku membungkus nasi lemak tuk dibawa pulang..jika telah sedar pastinya berat mata ini tuk dipejam..teringat org tersayang disana..adakah dia merindui aku disini yang setia menanti..mengapa kau terlalu jauh di seberang sana sayang ku ...

akhirnya aku sepi sendiri ...lagi..:(

No comments: