Friday 10 October 2008

Lepak Pak Li

Lepas jerk lepak kat cc hampir dua jam ..dapat msg dari Taufix Dia ajak aku lepak ngan diaorg kat shah alam ..pastu aku cakap okjerk..coz dah tak tau nak wat per..ujan kat luar..tapi terpaksa redah jerk..habis nak wat camner kan..

sampai2 umah gelap gelita lah hai..ni sah sah si anep tak balik lagi ..mesti dia lepak lagi kat umah taufix..aku mandi ..barang yang anep kirim tadi dah taruk kat bilik dia..

Haiyooo ujan ler..sejuk giler air aku mandi...pastu gi umah diaorg tengok plak tv ..ni sah sah tak siap lagi..Aj pak terhegeh2 datang..manalah hantu tu..

Bila dah start masuk keter aku suruh taufix bawak let top ..yerlah sambil cuci mata sambil tu lah online kan senang dua kerja dalam satu..meriah u olls kat Pak LI..kat sini ada anep,arif,wan,ady,aku,qaseh and aj..kitaorg dok sebuk..berceloteh.

Masalah sekarang ni..let top memang leh guna cuma plag dia jerk tak der camner kalau batery kong jap lagi...aku dapat msg bukan2 dari org yang bukan2 ..mengeluh panjang aku ..sapalah yang gatai2 bagi diaorg ni no phone aku..tapi dah jadi nak wat camner...

Jap agi nak balik...kena sambung date lagi..uhh date ker..mengarut aar...esok lusa cuti ..minggu depan baru masuk kerja...aper citerlah tempat aku sure berabuk giler..tak sabar nak dengar citer2 hots and sensasi kat office nanti..ada lagi dua hari tuk berehat so nanti kalau dapat lepak ngan yang lain boleh lah...esok dah sibuk nak beraya...takut tak sempat jerk..maklumlah aku kan suka bangun lambat..

Per per pun ..dah nak masuk kerja..nanti lah kita citer...N

No comments: