Monday 29 September 2008

JB im Home...

Sempat tuk berbuka puasa bersama Warga Tulip...Ada Org Kaya,Aj,Yus,Wan and Ct..so sempat la berborak2..and sesi bermaaf2an sebelum berpisah..kakak aku dah sampai..so terpaksalah aku bergegas pulang..dia tunggu kat depan Tesco ampang ..so terpaksalah mintak tolong Aj...tuk menghantar aku balik..Thanx 2 you guys coz sudi hantar aku ..
Lepak sekejap kat umah sedara abg ipar aku..im damn bord..cepatlah balik..aku diam sepajang perjalanan tak banyak borak, nak borak aper ..tak sabar nak sampai rumah..
mata tak leh nak tito abg ipar aku bawak keter laju giler..sampai jb tepat kul 2am..yaiyoo..bestnyer bila dah sampai..im home ..so aku makan lah masakan mak aku puas2 sekali ngan sahur lah nie..esok nak bangun pagi2 ..kemas rumah ...tak leh nak shopping sangat gaji lum masuk lagi....

No comments: