Saturday, 9 August 2008

Kata2 Mak Ayam..Nan Ado !!!


Mak Ayam Bukan Aper..Bukan nak burukkan sesiapa apatah lagi tuk mengatakan sesuatu yang buruk lelebih lagi ianya melibatkan Anak ayam sendiri..tapi terpulanglah bagi yang menilainya..kebetulan ramai yang bertanya dah Mak Ayam sendiri tak tau nak bagi ayat aper kat semua org..rata2 ramai yang mengambil pusing hal2 yang Mak Ayam sendiri tak jangkakan ada gak org dok perhatikan aper yang berlaku kebelakangan ini..

OklAh ..tuk pengetahuan semua ..Mak Ayam dengan rasa rendah diri telah menyatakan disini betapa rasa terkilan terhadap Anak Ayam..Mak Ayam bukan aper ..lepas jerk seleb birthday party, Anak Ayam terus menghilangkan diri..tak tau aper sebab aper cerita ..dok buat hal plak..mak ayam tertanya2 ..

Actually Mak Ayam jugak tak der masa ambik hal sangat pasal hal Anak Ayam coz Mak Ayam sendiri berada di dalam keadaan yang tersangat la buzy dengan kerja..lagipun kalau Mak Ayam tak der kat rumah Anak Ayam sendiri pandai bawak diri dan jaga diri sendiri..selama ini mak ayam tak pernah melarang aper jua tindakan yang anak ayam buat ..dalam rumah ataupun diluar rumah..

Bila Anak Ayam dah buat hal macam tu..Mak Ayam cuba hubungi Anak Ayam..(Bayangkan lah Mak Ayam yang terpaksa tebalkan muka tuk tanya khabar Anak Ayam..)Tapi aper yang berlaku Anak Ayam tetap tak mau angkat telephone ....nan ado la jawabnyer..

Mak Ayam sendiri kurang paham dengan aper yang berlaku ..lelebih lagi Anak Ayam hanya membisu..Semalam Mak Ayam pergi clubbing..tup tup ternampak lah Anak Ayam kat dalam tu..Mak Ayam rasa amatlah panas hati kerana Anak Ayam ada kat sana ..tapi Mak Ayam sikit pun TAK tau Anak Ayam pergi..nan ado...lagi jawab nyer..

Mak Ayam realize memang ada org yang tabur fitnah..ataupun adalah perkara2 yang tak masuk akal membuatkan Anak Ayam sakit hati..hampir 4 tahun lebih berkawan ngan Anak Ayam..tapi kalau kali ini Anak Ayam tetap juga ngan perangai berdiam diri cam tu..Mak Ayam tak leh nak wat per per la..berserah dengan aper jerk yang berlaku..lagipun Mak Ayam sendiri tak pernah nak paksa aper aper terhadap Anak Ayam..

Mak Ayam sentiasa doakan kebahagian Anak Ayam..dan kalau rasa diri tu betul,betullah ia..tapi kalau rasa apa yang Mak Ayam tegur tu tak betul..terpulanglah ..Anak Ayam sendiri pandai handle problem..cuma Mak Ayam tak suka ada rakan2 yang jumpa Mak Ayam ..nangis2 kesedihan tuduh Anak Ayam MACAM2....hmmm entahlah jangan tanya Mak Ayam lagi dah ..diluar kemampuan Mak Ayam..kalau Mak Ayam nasihat pun Anak Ayam menjawab..lepas ni ..Mak Ayam plak lah kena senyap pulak..jangan tanya kenapa..kalau Mak Ayam buat perkara yang sama..

Akhir kata..Mak Ayam tak pernah melarang ..buat la aper nak buat..kalau nak lepaskan tali ikatan biarlah cara elok...biar cantik di dalam bukan cantik diluar sahaja WALAUPUN..mengunakan produk yang MAHAL...org tidak akan faham ..dan boleh berkata aper-aper sahaja terhadap Mak Ayam..tapi ..pada hakikat kebiasaannyer ..kita berdua jerk yang tau..NAN ADO..JAWABNYER..Biarlah diam jerk eak..chow..

No comments: