Friday 8 August 2008

Dinner..Ma Company..

wow..hari ni 4 The Frist time tuk aku join Dinner..maklumlah nEW sTAFF kan..so kitaorg dijemput tuk memeriahkan majlis makan malam kat Eden Restoran..so bEBUDAK AKU DAH memang bersiap sedialah ..tuk majlis kali ini..memasing otak dah fikir makan sampai kerja pun buat ala kadar jerk..huhuuu kalau bos tau..habislah ..


Me wIth Enas..

Me With EDD

Ujan renyai2 ler kat luar tu..Eden Restoran mengambil masa 7minit sajer dari tempat kerja aku ..huhuu nasib baik lah dekat ..kalau jauh nan ado aku nak pergi..so start la majlis tu ..ramai yang datang ..so kitaorg makan sepuas hatilah kan..ada karaoke and lucky draw..tapi number aku tak naik pun..hmmmm hampeh tul..

click..

Baru start Party

Pose skit jerk..

Ni dah OVER DAH Nie
So last sekali kitaorg sempat ambik gambo beramai2 sempena majlis makan malam kali ini..hmmm naper la tak der best dress ker aper ker ..kalau ada lagi melert..huhuu very the..blup blup..

No comments: