Monday 21 July 2008

Moody..


Semalam yang mENGhampakan ..Aku ikut diaorg gi party kat maison..tak ramai org ..dan yang ada cukup membosankan..walaupun aku dapat pass masuk percuma ..aku tetap juga katakan yang aku memang tak der mood semalam..

Bangun pagi ..mata terus terbukak tepat jam 8pagi..pergh..takut juga lambat almaklumlah kalau g clubbing ni aku mesti MC..tapi Alhamdulillah segala2nyer berubah kebelakangan ini..even aku gi memana pun aku dah set averything in my mind..

Sebelum dan selepas mandi aku tetap juga dengar dua ekor burung gagak memekak kat tingkat bilik aku..nak kata hari hujan..tidak,tapi dalam hati aku tetap terdetik..mesti ada yang tak kena..aku dah resah gelisah dah..sebab ada perkara seperti ini pernah terjadi satu tika dulu..tak pernah2 burung gagak memekak camtu..perasaan aku jerk kot..

Aku tak lambat hari ni..lega..bila sampai office awal..tak banyak beza..aku buat kerja macam biasa..hari ni ada budak baru masuk..cuma aku tak berkenan ngan bebudak office aku nyer perangai yang macam makcik2 ..cam tak pernah nampak org masuk kerja agaknyer ..fed up aku..terus tak der mood..

Selang beberapa minit kemudian..carl (Team Leader)Aku yang baru sampai..pengsan....gurb..terperanjat aku..agaknyer ini lah perkara yang tak elok tadi terjadi..risau jugak coz berdarah2 mulut dia..aku dah tak karuan..jangan la jadi aper aper kat dia sudah la...risau juga.. selamat dah hantar gi hospital..entah aper citer la sakit dia tu..

Hari ni ..memang malang nasib aku..nak kuar ngan mell pastu dia plak sibuk chat..aku ni jenis tak suka menunggu..dah lah aku tengah tak der mood..nak tunggu2 org lagi,lagi lah aku angin..tapi sorry la kat mell dia tak salah..at least ada gak org yang ajak aku makan..tapi aku ni jenis tak sabar..kalau aku tak der mood aku terus keluar..tapi aku sempat la msg mell nanti dia kecik ati plak cari aku...

Ah..naper la idup aku begini hari ni...Aku tau arm marah kat aku..kalau kau marah kat aku sekalipun kenapa la ko tayang2 muka kau kat depan office aku..yer memang selalu aku rehat dengan dia tapi kali ni dia plak rehat ngan mamat entah mana entah budak tu..tak kuasa aku nak tengok muka mamat tu..aku sempat tegur dia sebelum aku terus lepak kat pavillion..ahhh malas aarr...hantar msg kat aku boh layan ler..tak mahu maafkan aku tak der hal..aku bukan buat salah aper pun..

Aku lepak kedai buku times hampir setengah jam..bila order air kat starbucks plak..takder pack yang selalu tu ..org tu kata dah habis..dapat lah paper back dah macam aku shopping sakan dah kat starbucks tu ..padahal beli air jerk..hmmm hampeh tul..

Aku tak tau naper aku moody hari ni..aku mintak maaf ler kat diaorg kalau buat lawak kat aku ,aku plak tak layan..aku mungkin tak cukup tidur..atau mungkin mood unhappy aku semalam terbawak2 pada hari ni..sorry guys..aku selalu memang macam ni..

Tomorrow..hope averything gonna b ok..gurb...

No comments: