Thursday 24 July 2008

Lepak Time..Starbucks Pavillion..


Penat bekerja hari nie..Baru jerk tadi tengok ujan dah berhenti..mata dah kuyu2 dah ni ..rasa cam nak balik jerk..yerlah walaupun kerja tak banyak tetap gak duduk depan pc ni tuk tatap aper aper yang perlu..tup tup kat sini jugak aku labuh kan diri tuk type apa yang tersirat dan terbuku di dalam hati ..hmmm tengok jam masa banyak masa lagi..nak belek2 majalah kat bwah tu malas la plak ..rasa cam hari ni nak lepak..tapi tak tau kat mana ..dalam otak dah berlegar2 dah nak gi pavillion..aku tak tau kenapa aku suka sangat pergi sana..bukan ada aper pun..takat nak pose2 maut dalam poket belum terisi lebih baik aku pulang ke rumah sahaja..

Aku rasa dah time nak balik..tup tup..budak satu office ajak lepak " louie , u mau pergi mana..mau join kita ka.." aku tak pernah join diaorg walaupun rata2 nyer mengajak bagai nak rak ngan aku..hmmmm aku pun tak tau naper tetiba aku anggukkan kepala..hmm mungkin tak nak bagi diaorg kecewa.."louie ..comeon la ..join us..pavillion ma..starbucks.."hmmm aku join diaorg coz aku rasa bosan and nak bagi segar skit mata nie..so aku turutkan sajer kaki ini melangkah..
Sampai kat sana aku happy sangat coz aku join aleyana,sherry and su minum2 kat dalam tu..kitaorg terbahak2..sambil2 tu aku cuci aar mata tengok keadaan org best gak leh jadi port lepak nie....sikit pun kitaorg tak sentuh pasal kerja..semua citer pasal life masing2..alangkah bestnyer join diaorg ni..ringan skit kepala aku ketawa..tak der la rasa tension sangat..

Kitaorg makan sampai nak termuntah banyaknyer..air order sampai tak larat perut aku tuk terimanyer ..maklumlah memasing leh dapat 20% lagi kalau makan kat mana2 company under berjaya..tu yang ajak aku..tuk next week aku kena belanja diaorg plak..

I wish..and i will make them happy tu..anyway thanx belanja louie yerk..wing..:P

No comments: