Thursday 24 July 2008

Bowink..aku terubat..


Lunch time dah nak dekat..aku mengambil masa yang singkat saja tuk gi makan ..biasanyer aku gi makan ngan mel,aizat,han,enaz..kekadang ngan lin..tak pun terserempak ngan aini and faizun kat kedai makan..tapi aku kerap kali makan ngan arm(dia marah aku lagi)..lantak lah...aku tak mau fikir lagi..penat dah tunggu dia..bosan plak kalau makan tempat yang sama..

Aku lepak sorang hari ni..aku nak cepat sangat ..kalau boleh aku nak makan kat tempat dan kedai kegemaran aku sendiri ..kekadang aku lebih rela sorang dari makan ramai2 ngumpat pasal2 org ..ada yang tak puas hati ada yang membenci..hmmm entah la tak habis dengan itu..banyak benda yang merumitkan lagi..lantak la..malas nak fikir

kalau aku balik pun benda sama yang berlaku..hari tu puas kita kutuk pasal org kaya huhu kaya sangat ker dia.....hmmm bosan la citer pasal dia..sama jerk jalan citer dia ..next plz..

Bila aku boring aku akan lepak times kat pavillion..aku ni kaki majalah dan aku suka tempat tu sebab tak ramai org sangat..so aku sanggup habiskan masa aku walaupun sehari ..at least jauh dari org yang merimaskan aku ...aku pening la citer2 panas ni..aku dah penat dengar dah..lebih baik aku sowang2..lantak ler korang nak buat aper..aper yang nyata aku suka tempat nie..hari ni habis semua majalah aku sapu bersih ..(baca)..esok aku datang lagi..next week apply tuk ..card member ..so kalau beli aper aper dapat la murah..huhuuu

No comments: