Saturday 20 February 2016

My New Post

Kering..

Rasanyer dah lama tak online..rasa dah nak kering kontang idea ini..tak tau la..tapi bila tengok2 balik blog terasa rindu..masakan kita lupa akan kehidupan lalu..

Banyak dah belajar..Rasanya dah lebih 8 Tahun..mmm Struggle is Real..atau lebih tepat lagi..segalanya lakukan dengan sendiri..mana yang dah lepas harus dilupakan..Alhamdulillah Rezeki masih ada..

Mungkin sudah dewasa..kesedihan itu dah makin tiada..atau lebih tepat lagi..menangispun tiada guna..buat apa nak fikirkan segala kesulitan ..esok lusa datang balik..so Move on..

Belajar sesuatu yang baru dan tidak tergesa2 dalam satu perkara mungkin itulah jalan terbaik..kekadang kita dapat memikirkan kehidupan tak sama dan mengharapkan kebahagiaan datang secara tak terduga..

Bila cakap pasal kawan lama..who I'm gonna miss..urmmm tak tau la nak cakap..semua buat hal..ada kehidupan mereka sendiri ..dan mungkin mereka sama macam aku..ada hal yang perlu diuruskan dan yang lebih tepat lagi..sudah ramai kawan...

Terdetik nak Tanya khabar..mungkin mereka sedang bergembira..dan mungkin juga tengah menikmati kebahagiaan yang ada didunia ini.. adalah lebih baik jangan kacau..

Mengeluh ..

Memang kekadang aku tidak tahu apa yang aku harus cari..jaga hati manusia memang tidak lah sebab aku tidak pandai untuk menasihati org lain..kerana aku sendiri tidak dapat uruskan nya..mana yang ada depan mata itu lah nasib..mungkin terlalu manja..

Kerja
kalau dilihat dari sudut ini..Alhamdulillah dengan rezeki..aku Syukur..kesukaran tak sama macam dulu makin lebih baik...dan aku harap juga aku akan lebih baik lagi pada masa masa akan datang ..


Apapun yang terjadi..

hidup perlu diteruskan..tak guna sakit hati atas kejayaan org lain..sebaliknya belajar dari kesilapan dan be the best among the best..

oklah setakat ini..mungkin kita jumpa lagi..ahahha 4 sure not 8 years from now hahaha

No comments: