Saturday 4 July 2015

Kita Telah Segalanya..

Bulan ini adalah Bulan Ramadhan...bulan yang kita nanti..
mana nak fikir balik kg..tinggal kat mana..masa lagi
kenapa aku seringkali memikirkan dan memikirkan perkara yang bakal belaku..
berat kepala ini..apakah faktornya..

Terkadang aku ingin mengambil jalan yang singkat
jalan yang mudah bagi ku..jalan yang tak payah pening2 ..
pening kepala ini..entahlah..
kadang2 aku fikir buat apa yang ada depan mata sahajaa..aku gagal mengaturnya
perlukan seseorang itu terlalu lambat dan buang masa bagi aku..
tak per la biar lah aku aturkannya..

Dunia ini berputar lagi..
terkadang aku rindu kawan lama..
terkadang aku rasa perlu move on dalam hidup..
kerana masing2 terpisah kerana mengejar cita2..
dalam hati ini tidak punya perasaan yang tidak mahu melihat sapa sahaja Berjaya..
bersyukur dapat berkenalan dan mengenali itu satu nikmat


kini aku kena cipta memori indah ..
cari tempat baru dan mencari ilham..
kau tahu aku dapat melupakan mu Notty..
sekian abad aku ingat kamu..
dan kini aku Berjaya..
tahniah..

kebahagian itu datang dari diri kita sendiri rupanya..

kini aku sangat gembira..

mengorak langkah..

No comments: