Thursday 18 November 2010

Jangan Bilang Tidak


Kalau Hujan Datang Aku pasti Bosan..

Macammana nak percaya dengan manusia yang suka ungkapkan kata-kata cinta..

Aku sudah serik..tapi aku tetap diamkan diri..

Kalau sesuatu cerita itu menarik..kenapa tidak diteruskan...

Aku tidak dapat dia..tapi aku tahu ..ini bukan kesudahan hidup..

Aku sedekahkan Al-Fatihah Buat Atuk,Nenek,Saudara Mara,Kawan2 rapatku yang telah pergi meninggalkan aku..

Macammana nak lari dari org yang kita tidak suka..

Fitnah itu sentiasa ada..Biarkan sahaja..

Aku tak mahu dikatakan sama segelintir insan2 itu..sebab aku percaya aku lain dari yang lain..

Perubahan akan berlaku..tapi bukan sekarang..

Biarkan sahaja lonceng itu berbunyi..aku malas nak bagun pagi..

Adakah aku jujur dengan diri aku sendiri..

Aku tidak tahu... :(

No comments: