Sunday 22 August 2010

Hidup Umpama Tatu..


Hari ini aku menangis..aku tersilap langkah ..aku ikutkan sangat kemahuan duniawi..hinggakan terbawa-bawa kekesalan dihati..aku menyesal memilih jalan ini..aku hilang segala-galanyer..aku tahu aku tidak boleh patah balik..aku harus meneruskan perjuangan ini...

Terus terang aku masih belum berpuas hati..aku mahu bangkit kembali..air mata yang mengalir ini mesti dihapuskan ..kerana kesudahannya tidak kemana-mana..

Buat apa aku menagih simpati..kerana dunia ini memang tidak pernah adil..hari ini kita ketawa..apa salahnyer sekali sekala menangis pula..

Rumah yang mewah ..tapi jiwa aku kosong..aku memilih rumah yang sempit tapi hari2 aku mampu senyum..aku tidak mahu terikat dengan sesiapa lagi..walaupun ianya telah membuatkan ada yang membenci..tapi itulah aku ..terkadang susah tuk difahami...

Aku hubungi kawan2 aku kembali..semoga aku ada ruang dihati mereka lagi..

2 comments:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

nape ni louie, ko ade prob ke?

Alli said...

Dalam kehidupan terlalu banyak benda yang kita tidak tahu apa yang berlaku seterusnya, namun kita kena ingat bahawa pengalaman yang terdahulu yang kita tempuhi itu merupakan pengalaman yang membentuk kita menjadi lebih dewasa.