Saturday 24 July 2010

Need Rest


Ari ni tak banyak kerja kat office aku buat..diaorg sibuk membincangkan Trip go to Away day..tapi dalam otak aku tetap MTV..aduh bakal mengecewakan beberapa pihak nie..tapi itulah aku susah nak buat keputusan sendiri gara2 nak menjaga hati manusia..

Today aku lepak Kat Dome klcc..aku cerita tentang kisah idup aku pada seorg kawan..dia tekun mendengar..dan aku rasa itulah kali pertama aku bercerita pada org yang tak pernah tahu tentang latar belakang aku..tapi atas dasar kawan ..dan sebelum berkawan aku nak dia nilai aku sedalam2nyer..kalau yang baik aku mau dia ambik dan nilai ..bagi yang tak baik biarlah dia tinggalkan aku seawal yang mungkin..

Keputusan tuk bercuti tidak pula aku ambik..telephone Mak kat kg..sibuk suruh aku balik..rasa bersalah pula tak balik sana..kalau balik ..terus nanti tidak dibenarkan pulang ke mari macam mana..susah juga aku fikirkan..

Masa aku terus berlalu pergi..ari ni aku meet someone..aku ingatkan dia terbaik buat aku..tapi kenapa dia sanggup tipu aku pula..sangat sedih lah..susah nak percaya kalau status jerk single..tapi rupa2 nyer tersusun berderet senarai list kat belakang..adoiii i need rest...

Today ..mimie tunjukkan gambar terbaru kat camera baru dia..slr ok..waaa sangat teruja aku juga mau seperti itu..aku mau ada camera itu..aku mau sangat2..kena berusaha lebih nie..aku sangat mau..

Sekarang jam sudah hampir jam 2 pagi..bukankah Esok ada Program Amal..sempatkah aku pergi nie..tengah pening memikirkan org itu..Damn u liar..

Mode : Kembali Sedih..

No comments: