Sunday 25 July 2010

Hujan Ari Nie


Selesai Mandi Jam 4ptg..yerlah Hari Ahad..sapa yang bangun awal tu..baik sangat..hahah aku bukan budak baik so aku bangun lambat ler..ahahha..memang tujuan ari ni banyak..almaklumlah kan Sale..sapa tak mau tengok Sale..kalau bley semua barang nak dibelinyer..tupun kalau ada Money money money..hahhah kalau tak der dok la diam2 kat rumahlah yerk..

Hari ni perkara pertama yang dibuat adalah pergi ke Perpustakaan Negara sebab dah lama gile aku tak pulang Buku..yerlah pinjam barang org kena la pulang kan..kalau tak pulang cam ni la jawapnyer..sentiasa tak sedap hati..

So dah pulang dapat pinjam buku baru lagi..3 buku jerk dapat pinjam..kira oklah baca buku ..bukankah kita digalakkan membaca ...

Dalam perjalanan nak balik tu ..ujan memang turun dengan lebat sekali adoiii tak tau nak buat macam mana..longkang kat kl ni semua tersumbat..jalan plak banjir..sesuailah kan manusia2 yang suka buang sampah merata2 ..ish ish ish..sodehlah ...

Singgah kat klcc tuk berteduh..tanpa lenggahkan masa terus ke Pavillion ..memang niat nak gi kedai buku kat atas tu..sebab nak tengok kemeriahan majalah2 terbaru yang bakal aku katamkan kelak..wakakakka..urmmm banyak yang menarik..tapi mata tetap nak gi tengok sale yang ada..huhuu..

Mundar mandir tengok barang..yang sempat di beli hanyalah belt..tak bley la nak shopping nak kena satlekan Utang dulu ..nanti kang kena cari susah la idup aku ..so aku mengambil keputusan beli yang penting2 aje..yang tak penting..kim salam bebanyak tak kose aku nak beli..pakai lah aper yang ada dulu kekekke..

Masa berlaku dengan pantas sekali..sempat singgah di Lot10 Zara baru bukak kat situ ..menarik..naik Monorail tetap ujan tidak berhenti..tukar star kat Hang Tuah..kena jumpa armm plak kat Pandan Indah..urmmm banyak perubahan berlaku ..almaklumlah dah 5 Bulan dok pandan Indah..sekarang ni tempat baru plak..memang la rasa kelainannyer..tapi tak per la..hidupkan kena teruskan..Aman hehehehe...

Bila balik cam nie ..ujan masih tak berhenti...urmm ari ni kena balik awal..mintak2 pagi2 esok tidak hujan ..kalau ujan nanti tak bangun plak..huhuuu..aper aper pun Hujan Tu kan Rahmat..

Tido Pun SOdap...Nite :P

No comments: