Sunday 9 May 2010

Impian saya..

Hello kawan2..sorry sangat2 sebab lately tersangat la buzy tuk mengupdate blog kesayangan saya nie..sapa kata saya tak aktif berblog..sorrylah sebab saya sendiri ada kerja lain nak buat..tapi bagi saya bloging ni diantara perkara2 teratas dalam hidup saya yang saya akan lakukan hari2..

Dah hampir 3 minggu saya pindah office baru..kerja bertambah..bayangkan kena jaga 2 office dalam satu masa memang ler amat2 memenatkan..kerja plak banyak lum siap lagi..bila tiba time meeting ..aper lagi mengelabah cari bahan..adoii saya sendiri pening...

Impian saya...tuk tahun ini nak siapkan baju2 lama tuk jadi baju baru..bayangkan saya banyak benda nak plan..tak lama lagi kalau saya wat makan2 kat butik terbaru ..korang bley lah tengok..

saya memang memerlukan masa tuk satlekan banyak benda..sampai tak cukup tangan dibuatnyer..

oklah ..doakan saya aktif balik kat blog nie..sebab saya perlukan sokongan ..sekian..

No comments: