Monday 15 March 2010

Tak Sabar..


Saya menghabiskan usia saya disini..membesar disini..mencari pengalaman dan kawan2 disini..sebenarnya saya sangat tidak sabar..dalam masa yang sama saya sangat berdebar dengan keputusan yang bakal saya ambil..

Semalam saya bermimpi..tapi bila sedar2 saya lupa apa saya mimpi..saya cuba ingat2 balik..tapi kepala saya agak pening nak ingat..jadi saya biarkan jerk mimpi saya itu..

Tadi saya dengar kawan2 saya bisik2 tentang saya..tapi saya tidak pernah kisah ..sebab itu perkara biasa dalam kehidupan..kalau mereka tak bisik tentunyer saya akan dengar..bila saya dengar saya akan kecil hati..kenapa saya kecil hati ?..sebab manusia tidak pandai berterus terang..mungkin saya juga seperti mereka belum pandai terus terang..saya rela diam ..

Oh..lately saya memang suka bangun lewat..nak bangun awal pun malas..tido bangun tido bangun ..last2 saya tertidur balik..bila sedar ..saya pasti kelangkabut capai itu dan ini..ini lah diri saya..

Tau tak kenapa saya tak sabar..oh ..saya memang org yang tidak pernah sabar..saya mahu lalui jalan baru..jalan yang tak pernah saya lalui sebelum ini..saya harap saya tidak tersesat nanti..selalu nyer kalau saya sesat ada org tunjuk..tapi kali ini..kalau saya sesat ..saya tak tahu nak tanya pada siapa..hmmm..susahkan idup macam ini..jadi saya pilih jalan saya sendiri..kerana apa yang saya lakukan ini..adalah kemahuan saya sendiri...

Saya sangat tidak sabar..saya habiskan sisa saya disini..walaupun saya sendiri..tapi saya cukup puas..

No comments: