Monday 8 March 2010

oH Tidak..


Oh Tidak... Tertido plak tadi..janji nak online kul 9pm..agak letih ari nie..moodpun atas angin jerk..hahaha ..melayang-layang rasanyer..bilalah dapat cuti panjang nie..kalau dapat nak jerk aku bawak diri ke pantai ke..ke tempat2 yang bole bawa ketenangan yang nyata..

Tadi kat officepun terkebil2 mata ..yerlah ada meeting penting..dah la tak ready..eee tak sukanyer situasi ini..rasa cam nak lari jerk..walaupun duduk diam..tapi CEO tu punye kata2 very the yerk..menusuk ke kalbu ..hahaha

Kat Office louie banyak buat hal sendiri..layari tenet..nak upload lagu memang tak sempat..esok ada benda nak buat..tapi rasa cam nak Mc JERK hahahha malas la plak kan..tapi org macam aku mana bley mc..Motif sangat nak Mc..buat aper..buang masa termenung sorang2 kat umah..

50 blogger popular..

Sempat louie jenggah kat blog2 yang popular..Nak jugak..huhuu diaorg terbaik..kalau louie rasa bosan lepas ni bleylah belajar cam ner diaorg berkarya..lagipun banyak energy yang dapat kat ruangan diaorg..tak der la bosan sangat..huhuu..Louie buat blog sekadar suka..hahhaa..tak sangka dah banyak citer yang keluar..makin kretif aku nie..kui kui kui angkat bakul ...

Semalam..lepak klcc ngan anak mel yang comei itue..hahaha dapat ambik gambo dia sikit jerk..lagipun nak serasikan dia supaya jangan takut ngan aku ..hahaha berjaya..nasiblah baik budak2 tak takut ngan aku ..ahhaha..nantilah louie masukkan pic dia eak..

OK dipendekkan cerita..Sesuatu akan berlaku April ini..tak sabar nak akhirkan bulan ini..Bulan yang pasti aku rindu..macam2lah berlaku ..baru 8hb tapi macam2 menarik berlaku.."Ya Tuhan ..Bley tak ku memohon Ketenangan seperti awal bulan ini"..hehehe

Sesuatu akan berlaku pada April InI..Oh tidak..aku tidak mau Tangisan..plz plz plz...

No comments: