Tuesday, 23 March 2010

Bunuh Diri..


Dalam Sedar waktu saya remaja saya pernah melafazkan tuk bunuh diri..
Urmmm ..kenapa macam tu sekali saya terfikir..sedangkan..saya sendiri dah tahu ajal,maut,jodoh pertemuan segalanya ditangan Tuhan..

Pernah tak korang terfikir ..apabila sesuatu perkara korang tak dapat nak handle..
lalu korang mengambil keputusan tuk bunuh diri..

Mungkin pernah kan ...?

Pernahkan korang tengok seekor Paus terdampar dan cuba diselamatkan..

Kemudian datang paus2 yang lain turut sekali membunuh diri..

Adakah benar fakta paus lain akan bunuh diri sekira ada seekor paus yang terdampar......
Hmmm..Anda sanggup bunuh diri ?

2 comments:

Anonymous said...

selalunya hadek2 mmg suker sgt terma2 bunuh diri nie..byk sgt laa..semuanya nak tarik perhatian..attention seeker...org lain mgkin tk nmpak tp klu gay lain bercerita pasal bunuh diri,gay yg lain2 myampah...takde rase kasihan or simpati pun...plz grow up.

drBOND said...

masa remaja pernah ada keinginan utk bunuh diri..pabila melihat diri ini tak sama seperti org lain