Friday 26 February 2010

Persediaan Menjelang March

Hari ini Cuti ..jadi tidak kisah sangat dengan hari ini..nak keluar bley tak keluar pun bley..so dimulakan tugas pertama ..

Kemas Rumah..
Serius..louie memang rajin kemas rumah ..kalau bole nak nampak rumah sentiasa kemas dan juga teratur..so hari ini selesai sudah kemas rumah,basuh baju,cuci bilik air dan juga segala macam kerja yg boleh menganggu fikiran..Segalanya Done.

Beli Brg Keperluan
Today tak jadi keluar ngan Mel..dia kata dia akan dtg malam so dapatlah louie byr segala bill Rumah,beli brg dapur cikit,beli brg2 mencantikkan diri dan sebagainya termasuklah contact lane..haiyooo..mata sudah rabun ler.. Done.

Tuk ari nie semua kerja dapat dibuat dengan baik ..Dan Alhamdulillah dah selesai..rasanyer jap lagi nak keluar ke town jap nak lepak2 ..pada kebiasaannyer louie memang akan keluar berseorangan ..tak taulah kalau terserempak ker tak ker dengan kengkawan yg lain ..tapi oklah louie enjoy..sepanjang masa cuti kalau tak gi jalan2 memang tak sah dan amat2 rugi..

Lepak Kedai buku..
Pada kebiasaannyer louie akan lepak kat kedai buku dalam setengah jam ataupun satu jam..itu semua bergantung pada mood ..kemudian jalan2 ke butik2 berhampiran biar sedap mata memandang..

Mengabiskan masa dgn kawan2..
Kalau time kerja lainlah louie akan abiskan masa dengan bebudak office..tapi kalau kat luar ..bergantung ..kalau ada org ajak louie keluar ..louie akan keluar ..kalau tak alamatnyer louie sorang2 saje..tapi tak pernah lah louie paksa diri tuk berjumpa kawan2..mungkin louie lebih suka sorang2 kot..senang nak gi mana2 tak der paksaan..


Persediaan
Actually ..ready atau tak ready march akan hampir ..menutup tirai February yang begitu indah..segalanya indah dan louie mau lebih bersemangat tuk melakukan segala tugas yang belum pernah louie lakukan, pergi ke tempat2 yang louie nak pergi..dan juga happy2kan diri dan mau kelihatan lebih aktif..huhuu pasang niat tuk bahagia manalah taukan..kalau ada rezeki..macam2 louie nak beli..tapi tu ler ..kena jimat2 ..takut2 nanti ujung bulan makan maggie plak hahhaa

Oklah ..nanti louie citer lagi ..takat ni belum ada yg lebih menarik..cuma bila dah pakai contact lane nie..baru lah nampak alam sekitar terbentang luas..louie malas nak pakai tapi keadaan sangat2 memaksa..so kena guna ler yerk..oklah kengkawan nanti kita citer lagi ok..anyway take care ok..see ya.

1 comment:

AkU said...

wah louie..meh2..tlg kemaksan rmh AkU lak..hehhee..
contact lenses..wow..but make sure u take a gud care of ur lenses..afraid of any bad effect lak..