Saturday 6 February 2010

My Day -Mr Vampire..

Oh Friday dah pun tiba..tup tup tuk hadiri majlis ini sudahpun berlangsung..aku sendiri tak rancang sangat nak pergi program ini..yerlah kan kalau company sendiri oklah tapi company org lain so agak segan sikit lah..
Tapi yang bestnyer dia nyer tema tu ..very the yerk..aku teringin sangat nak jadi Sexy,bloody Then atas undangan kawan2 aku hadiri juga majlis ini..sempena Hari Jadi 8Tv..it owhhhsomee ok ..yang datang semua elok2..siap ada makeup artis lagi kat tepi tu..so aper lagi..make up free ok aku tak mau lepaskan...yeahh

Sesudah dimake-upkan memang sangat teruja..sebab aku dah cakap ngan make-up artis tu aku nak nampak putih melepak dan juga nampak hantu sangat..hahaha..akhirnya dia berjaya buat aku rasa bangga ngan muka hantu aku tu hahaha..tq tq..


Acarapun bermula..bila lucky draw..nama aku tak keluar ..cuma nama mimie ngan kawan dia jerk keluar..yeahhh mimie dapat tempat letak hanphone ..aku punya lah happy aku ingat dia dapat phone..dapat tempat letak hanphone pun jadi lah kan..dari tak dapat terus wahahahha...aper per pun music dia so happening kat sini..rasa cam nak join lagi..cover charge tak silap aku rm40 hinggit ok..mahal gilla..kat situ.


Ok acara seterusnya tuk title Best Dress and dressess...wah sangat teruja sangat aku ..tup tup Nama aku telah dinobatkan sebagai best dress..wahahhaha nak tergelak aku ..rasa berharap juga mmg ada ..yang happynye dapat ambik gambo bebanyak ..org semua ambik gambo aku..rasa cam malu pun ada berdiri kat tengah2 tu ..tapi dah rezeki kan ..aku terima jerk yeahhh Aku tengah tunggu gambar aku keluar kat mana2 jerk sekarang nie..coz aku nak sangat gambo2 tue..wahahhaha

No comments: