Sunday, 29 November 2009

Grey Pilihan Pertama..


Aduh memang rasa siksa sangat2 guna contact lenses nie..almaklumlah pedih2 mata gak mengunakannyer..tak biasa tapi dengan penuh paksa mengunakannyer..pada mulanyer memang malas nak pakai tapi atas kehendak kerja kena gak pakai..takut nanti bila cermin mata takut tertinggal2 susah plak..kalau pakai lense ni senang sikit biar kekal kat mata..

Lately guna cermin matapun mata asyik sakit jerk tak tau kenapa sekali gi check terus org tu kata dah naik..urmm mengeluh panjang..tu ler online jerk 24jam..kira idup ini macam tak boleh dipisahkan dah ngan tenet2 nie..hmm

Louie memang tak tau nak pilih colour ..mengatal nak warna sangat..try lah warna grey nie ..urmm mata ni masih tak biasa lagi pedih2 lagi..kena banyak sabar nie..nanti dah biasa senang nak beli lagi..

Bersabar dalam sebulan nie..kalau rasa aku boleh aku akan teruskan pakai..selamat tinggal cermin mata...

No comments: