Thursday 22 October 2009

PANDORUM


Rasanyer Baru mamai2 bgn tito..call semua kengkwn ajak mkn, Perut terasa sgtlah lapar..call Aj diaorg suruh siap2 akan ke Pangung Wayang..aper lagi gi tengok citerlah kan..bersediah sedia ngan Spec segala bagai ..Beli tiket dan juga melepak ngan kawan2 sekejap kat Starbucks then baru naik atas..tengok citer..

Pandorum..cerita tuk hari ini..cerita ini memang tentang citer seram ganaz yg memang aku suka..terkejut2 aku kat dlm pawagam..memang gempaq giler la..aksi2 mengerikan itu..dan benda2 alah yang geli geleman memang memeranjatkan..kalau lah aku ada time tu mau menangis aku dok diserang makhluk ganjil itue..huhuu

Apa2 pun cerita dia memang best lantak P la kalau org kata tak best..tapi bagi aku cerita dia memang telah menganggu emosi aku..lakonan dia yang memang gerek dan juga aksi2 menarik minat aku tuk menonton..

Akan kembali ke pawagam dalam masa terdekat ..cerita aper..hmmm nanti lah aku update okey..

No comments: