Sunday 5 July 2009

Tag From Mel "Thanx Mel"

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Melayu.

1. Bekas kekasih saya adalah :-> Saya ingat dia hari tu pun terjumpa dia..tapi kitaorg memang profesional..now kawan..:P

2. Saya sedang mendengar :-> cherish feat young joc - killa ( make me wanna dance )

3. Mungkin saya patut:-> Merasakan saya seorg yang bertuah dan bersyukur dengan apa yang ada sekarang.

4. Saya suka :-> lepak,tengok2 org,berkawan dengan org yang positif dan tengok pemandangan yang nyaman.

5.Sahabat-sahabat baik saya :-> saya telah kehilangan sahabat pada tahun ini..sangat sedih sekali..yang lain..dengan dunia masing2 tapi saya bersyukur punyai kalian.

6.Saya tak paham :-> Org tahu pasal saya,baca blog saya,dengar cerita saya pada org lain..tapi tidak mau bertanya hal sebenarnya kepada saya..kecewa tapi apa boleh buat..kita hanya manusia biasa.

7.Saya kehilangan :-> Hampir kehilangan handphone kesayangan oleh peragut yg bodoh..terselamat sebab tangan aku kuat..tu tandanya aku sayang sangat kat phone tu..huhuu

8.Ramai yang berkata :-> cantik ker..Tul tak ?

9.Makna nama saya :-> nama saya Maliki..maksudnya Rajaku,yang memiliki..wish me dpt bukak satu business satu hari nanti ..wish ok.

10.Cinta itu adalah :-> Cinta indah ..tapi aku belum pernah merasai cinta..hampir2 tapi tiap kali aku setia kecundang akhirnya..dimana harus ku letakkan hati ini..tapi tidak sesekali serik mengenali cinta..kerana ianya sangat indah.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :-> mengharapkan sesuatu yang baru berlaku..adakah mungkin.

12. Saya akan cuba :-> Memperbaiki hidup,diri,cara bergaul kerana aku tidak mau kehilangan sesiapa.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :-> Kekal dan abadi biar aku sahaja yang ketahui.

14.Telefon bimbit saya :-> Dua ,sony and nokia..layan...

15.Bila saya terjaga dari tidur :-> Alhamdulillah saya akan solat ..berdoa ..dan kena selalu ingat...kehidupan ini sementara.

16.Saya paling meluat apabila :-> Org yang suka menghitung harta kekayaan dan bangga dengan apa yang dia ada..jauhkanler.

17.Pesta/Parti adalah :-> biasanya saya akan menari sekejap2 aje..the rest saya lebih suka berborak dgn kengkwn sambil tengok2 orang hahahha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :-> Kuching..saya sayangkan kucing..nak bela satu..tapi takut tak bagi makan plak..aku suka kucing.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-> Belum lagi rasa seronok..kerana belum dapat apa yang aku inginkan...huhuuu

20.Hari ini :-> Tidak akan menoleh kebelakang kerana tidak sanggup ingat benda2 pahit ini..terus ke depan.

21.Malam ini saya akan :-> Ingat nak kuar jumpa kengkawan..

22.Esok pula saya akan :- > Bukak facebook as usual..teringat Notty aku ..hari2 aku bukak page dia..tapi dia lupa ..hanya aku yang mengila..sedih kan.

23.Saya betul-betul inginkan :-> Kebahagiaan,kasih sayang,kesenangan hasil usaha,dan berkorban tuk org lain.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :-> Saya syukur kerana dianugerahkan rupa sebegini..no botox plz..Alhamdulillah.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :-> Pusat beli belah sebab leh tengok baju2,seluar dan barangan2 lain..i love fashion.

26.Makanan Barat atau Jepun :-> Shushi plz..

27.Bilik yang terang atau gelap:-> Terang tuk membaca,gelap tuk tengok movie..sebab bilik aku ada dvd ngan tv..pastu tito..hahahah

28.Makanan segera adalah :-> Maggie..kalau lapo makan jerk aper yang ada hahaha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?-> Jangan Notty

30.Siapa yang anda nak Tag?Kepada semua kengkawan ku yang aku sayang..kalau boleh semua.

No comments: