Monday, 13 July 2009

Kehilangan Amat Dirasai..


Cian kat dia..Kita tengok malam tu majlis memperingati Michael Jackson ini ..kita pun terasa bahang kesedihanyer tapi tu lah kan..semoga Rohnyer ditempatkan dengan baiknyer..sedih jugak tengok kengkawan,saudara mara...adik beradik semua sedih..kita pun turut sedih jugak tengok diaorg nangis...walaupun kita ni bukanlah peminat fanatic dia..tapi bila dengar balik lagu2 dari dia amat2 menyentuh kalbu.. sedih..

Kita tunggu jugak malam tu nak tengok kat E news tentang majlis memperingati michael jackson,sedih sangat..kita pun turut sedih..bila sesiapa pernah rasa kehilangan seseorg mereka patut rasa sedih ..semua org sedih ..kita kat sini pun sedih..

Kesian kat dia..dah banyak cerita dia..sampai dia pergi pun macam2 lagi yg berlaku..duit pun banyak habis ...sebab turun naik mahkamah..aper per pun Michael..you memang the best

..Al-fatihah..Amin.

No comments: