Sunday, 19 July 2009

Aku Dan Notty


Hari ini msg dia..rasanyer semalam dia gi tengok bola..dah sudah ..memang tau pun dia g tengok bola..sempat video call ngan Herry and shahiree..ramai sungguh org kat padang..semua warna merah..waaa macam meriah..aku tau aku pergi tengok..tapi tu lah ..tak der rezeki sebab kena kerja hari ini...

Hari ini msg dia lagi..rasanyer dia sibuk dgn hanphone Baru dia tu..hmmm tak habis2 cerita pasal bola sahaja memanjang..tapi tak kisah ler..dia msg aku ..dia bagi tau jangan notty sangat walaupun ada org nak notty..hahaha..aku mana ada notty..aku baik aarr..

Hari ini tak tunggu dia..rasanyer dah 3 minggu tak jumpa dia..kalau jumpa ok..kalau tak ..msg jerklah...kesudahannyer begini..sampai nanti aku akan ketemu yang lain sebagai pengganti..aper per pun..Jangan Notty :P

No comments: