Tuesday 12 May 2009

TO BE OR NOT TO BE

Hari nie aku online kat cc hampir 4 jam kat dalam tue..aku drafkan semua yang aku rasa tak perlu kat blog ini (tapi kalau ada org yg melampau sangat cari pasal aku tidak teragak2 tuk menyiarkan balik dan lebih dasyat lagi memalukan dirinya ..i will !!..).Kemudian, tapis semua kawan2 kat facebook aku tak sengaja atau sengaja..( Terlebih sudah…)..aku rasa tibalah masanya aku Cipta sesuatu yang baru ( Cerita kelakar ker? cerita sedih jerk memanjang nie..Biarlah luahan aku and my blog.).

Kata hati aku kuat tuk menyatakan kalau kita nak lupakan sesuatu yang pahit lebih baik kita hilangkan dalam ingatan dan Cipta sesuatu yang baru (Mengawal diri dari terlalu mengkritik )dan jalan yang baru..buat berat kepala aje..dengan kegagalan aku mengawal emosi semalam.aku sempat ym dgn notty..terima kasih kerana kau sudi memberi semangat kepada aku..tq tq..(Tu yang buat aku tak leh lupakan ko nie..huhuu )..saat aku perlukan sokongan tak der sapa bersuara dan juga bertanya ...dengan ini aku sendiri telah mengambil keputusan yang tepat buat diri aku.

No body Perfect, Ya I know ...im not perfect..aku juga kekadang-kala melakukan kesilapan..dan kali ini bagi tidak mau rasa bersalah atau tersalah langkah aku cuba juga bangun tuk mencipta sesuatu yang baru..aku ucapkan terima kasih kepada kira mungkin tak der sapa kenal kau kira..Cuma aku…aku juga baru kenal kau 2 tahun tapi kau cukup2 membuatkan aku mengila ilangkan masalah..hahahah.. jangan lupa ajar aku bawak keter ko tu..hahaha

Never Mind
Aku hidup dalam berkarya..aku akan teruskan berkarya bukan tuk org lain ..tapi utk aku..dulu seorg sahabat aku pernah berkata “ jangan berhenti louie ...selagi boleh teruskan kau teruskan”…bayangkan semangat serta sokongan seorg kawan telah membuatkan aku betahan hampir 3 tahun sekarang nie..huhuu..hebatnya penangan yang deberikan..membuatkan aku tetap bertahan (Im Great )…dulu kau suruh aku kuat..sekarang aku tetap akan kuat walaupun apa-apa yang akan berlaku dalam idup aku...

Aku Tak akan Sedih
Lebih hebat dari apa yang berlaku sekarang pernah aku alami..jatuh pokok kelapa,pokok rambutan,patah hati bercinta,main baling dart kat fun fair tak dapat anak patung,jatuh handphone dalam mangkuk tandas,pernah kena marah ngan cikgu tak siap kerja sekolah,kena tinggal ngan abg2 aku kat tempat gelap,kena tinggal bas,kena rotan,kena maki sebab salah org lain..pencil aku patah,duit tercicir,kena tipu,food poisoning,Pendrive ilang,Camera ilang....semua aku dah rasa..tapi aku tak akan sedih .....sebab aku kalau sedih pasti aku nangis,aku kalau nangis susah nak berhenti..macam kawan aku yang baru menginggal aku memang tak boleh nak berhenti (Love gurau ngan kau wan )..huhuu oleh itu aku ambil keputusan tuk biarkan ianya berlaku dan berlalu dan terus berlalu berlalu berlalu pergi ..( berapa kali daaa ) ..

News
Aku terperanjat sempena hari ibu, mak aku telephone..sepatutnya aku kena telephone mak aku,derhaka nyer aku..mak aku bagitau ada sowang kawan lama aku datang rumah di kg..mak aku kata budak tu macam mat salleh( bila masa plak aku ada kwn mat salleh kat kg )..tapi mak aku ni hebat jugak coz mak aku tak bagi no phone aku tapi mintak no phone dia then akan pas kat aku (CAYALAH Mak )..tup tup tup ...bila aku call mamat tu..sah memang kawan lama aku yang aku cari2 selama ini ( Tak der macam mat salleh pun muka dia hahaha Cuma bersih+Putih ajerk )..hehehe rindu giler aku kat dia..nasib baiklah dia dok kl jugak..bayangkan dah bertahun tak jumpa la ni dia datang cari aku..( Itulah Kawan Namanyer ) sampai ke kg aku,ko cari aku..Mesti ada citer baik punyer...( Sayang ko lah hai )..Hari ini nak gi titiwangsa,jumpa kira ( Ko jangan buat lawak bodoh nanti aku terbahak-bahak ketawa tau )…pastu jumpa sha (Insan yang selalu patah hati macam aku hehehe)…dia dah pakai kereta..hahah aku jerk tak bawak2 lagi keter..InsyaAllah..impian ini akan aku kongsi sebab mak aku nak sangat aku ambik lesen keter..( Nak bagi aku keter ke apa nie ) huhuu..oklah nak bersiap-siap kejap ,kalau mimie terbaca msg ini jangan lupa Folio Bulan Ini ok(Thx Mimie atas Nasihat )....jap lagi ada owang ajak aku keluar..tak mau la dok sowang2 ..ada hantu..ok chow dulu.

No comments: