Saturday 22 November 2008

Fish Spa...U know wat ..hahahhahaha....

Hari ini Habis kerja awal..lagipun today Friday so tak der la banyak kerja tuk esoknya ..so dua hari cuti so tak buat aper la..mata plak asyik tak selesa coz pakai contact lane baru ..hahha terus bukak..
Kebetulan Ameerzachery kata nak ajak lepak sama..so kitaorg diside nak lepak kat pavillion..jalan jem giler so aku tunggu sampai dia datang ..kebetulan bebudak opiz ajak lepak..lebih kurang dalam 7 lebih baru aku gi pavillion..tak jauhpun belakang office jerk..dalam hari ni..dah nak dekat 3 kali aku pergi pavillion..boleh dikatakan hari2 lah kat sana...
Kitaorg ambik port pertama kat starbucks so tempat tu tak jadi masalah..memula ingat nak feeling2 kat coffee bean..tengok2 tak ramai org..rasanya plak nak gi cuci mata..so kitaorg pun lepaklah kat sana...

Bila dah start borak2 ..si Ameerzachery ajak aku ngan amir lepak kat fish spa..aku ingatkan pada mulanya nak gi tengok ikan kat sana..maklumlah selalu lalu lalang jerk kat depan tu..lagipun tak pernah cuba dan tak pernah ambik tau aper tu fish spa..ingatkan ..hanya just ada macam2 ikan macam kat kedai ikan and boleh tengok org kena gigit ikan..rupanya lain plak jadinya..
Kitapun mulakan operasi tuk join Ameerzachery masuk sekali, merasai getaran ..serta apa yang ada kat sana...hahhaha...belum habis citer lagi aku nak tergelak dulu...

Diaorg suruh baring dulu cuci kaki tuk urutan kaki...so kitaorg relax dulu kat sini

Kaki yang dah siap di bersihkan...

Tukang urut dia urut memang best ..sakit tu biasalah ..
tapi seronok sangat..nak tergelak tapi aku tahan sahaja..hahaha

Banyak ikan...

Mula2..si Amir masukkan kaki dia dulu ..dia dah tergelak2 pecah perut..aku pun rasa macam pelik pastu aku plak masukkan kaki aku kat dalam air..tak sampai 3 saat aku dah tergelak bagai nak pecah perut..kau bayangkan dia punya geli dia..macam ulat plak..tapi kali ni memang kelakar...start dari itu ..aku ngan amir dah tergelak2 dah habis ..akhirnya kitaorg masukkan kaki jugak...si Ameerzachery plak sibuk borak kat phone..dia tak try lagi masukkan kaki dia..bila dia masukkan..dia menjerit dan tergelak2 macam pecah pangung dibuatnya..hahhahahah ..kitaorg tak tahan tengok dia gelak..sampai dia terbaring2..memang kelakar gila dia..aku ingat dia dah pernah cuba..la ni ..dia plak yang tergelak..hahhaha memang kelakar ..pengalaman yang menyeronokkan..kitaorg start masukkan kaki bila ikan semuanya dah mengigit2 kaki kitaorg..
kalau boleh masukkan rakaman vedio kat sini memang aku dah masukkan..tapi memang kelakar gilerlah hai..tak sabar aku nak join lagi kalau pergi...

Sebelum balik sempat ambik gambar..tempat dia best sangat urutan dia gak best..tapi yang tak boleh tahan tu..ikan tu memang gigit giler sampai bersih kaki aku ..lain kali nak gi cuba lagi..hahahhaha gelak dan terus gelak hahahha thanx Ameerzachery and amir...hahahha...Nanti kita gi lagi ok...

No comments: