Thursday 16 October 2008

Ku punyai CINTA jarak Yang Jauh...


Aku menyayangi dia seperti mana aku menyayangi diri aku sendiri..
Hampir sebulan hubungan kita ini..
tapi memang kata org tu tidak masuk di akal jika percintaan itu jauh ..
lebih2 lagi aku disini dan dia diseberang sana..
Aku tidak pernah merasakan belaian dia..
malah raut wajahnyer juga aku tidak pernah tatap dekat2
tapi pada pandangan mata hati aku ..
aku telah memilihnya..
kerana bagi ku dialah insan yang terbaik buat diri ku

Kita berkenalan hari ini
esok..kita bermsg2 lagi..
hubungan bertambah erat dan aku telah jatuh hati kepadanya

Aku yakin benar akan hubungan ini..
kerana aku terlalu menyayangi dia..
kenapa aku sayang dia..
Bagi ku dia satu2 nyer insan yang sudi mendengar dan memberi semangat
setiap permasalahan ku..

Dia sekali2 tidak membenarkan aku bersedih ..apatah lagi menangis..
Aku amat menyayangi dia..sepenuh hati ku ..
jika di beri peluang..aku ingin memiliki dia sepenuh hati dan
tidak akan melepaskan dia dari pelukkan ku

Sayang ku ..hari ini..kita berjanji.
esok juga jangan kita lupa akan janji tersebut
sekalipun kita telah punya ramai teman2..
Aku Sayang kamu..Dan
Hari Ini..
Esok..
Selamanya...

Sayang selalu ..

No comments: