Saturday, 16 August 2008

Terkilan ..TAPI apa nak buat..

Baru2 ini louie terima panggilan dari seorg rakan louie..dari Kampung..dia nyatakan ..kenapa dah lama tak balik kampung..dah lupa asal usul ker..louie cuma kata,louie tidak ada masa nak balik buat masa nie..lelebih lagi dengan kerja yang banyak dan perlu satle benda2 yang patut sahaja..louie sempat call keluarga di kampung dan nyatakan louie akan balik tak lama lagi..keluarga dah faham sangat louie macam mana..

Dia kata ada satu berita yang dia nak kongsi cerita dengan louie yang mungkin louie agak terperanjat dan agak terkilan juga mendengarnyer...dia kata kawan baik louie dah dapat anak dah..hah..dah dapat anak..Bila masa plak dia kawin..(my best friends kawin tak tau)

Oh my God bayangkan lah muka louie waktu tu terperanjat bila kawan louie tu siap gelak2 kan louie jerk..apa la kau sampai kawan sendiri kawin pun ko tak tau..

Louie tak pernah lupa kawan lelebih lagi kawan itu adalah kawan baik louie sendiri ..apa lah salahnyer hantarkan kad kawin atau pun pesanan ringkas..tuk bagi tau louie..betapa terkilannyer hati louie mendengar berita tersebut..tak sangka dia dah kawin tapi kenapa dia sanggup lupakan louie kawan baik dia ni..sedangkan louie sendiri yang menyatukan mereka satu tika dulu..ahhh sedihnyer...

Tapi apa nak buat..terkilan memang terkilan..apa yang penting sekarang louie nak ucapkan selamat berbahagia dengan kebahagiaan yang dikecapi..tak tau macam mana raya nanti kalau louie balik..berhadapan atau terserempak ngan mereka pastinyer louie akan tunduk malu..kerana rasa terkilan tuk belum lagi hilang....apa salah aku...

No comments: