Saturday 23 August 2008

Im not Lonely..

Baru Petang semalam lepak dengan Aleyana kat starbucks hari ni ..dia ajak lepak lagi ..rasa macam malas plak ..kalau hari2 minum kat starbucks tu rasa naik loya gak tekak nie..yang bestnyer lepak kat situ bila boleh cuci2 mata tengok betapa indah nyer permandangan org lalu lalang kat situ dengan hal masing2..


Hari INI apa yang agak menarik ..semalam hujan ..hari nie juga pasti hujan..baguslah hujan,kalau tak hujan panas terik pastinyer kat rumah aku tak boleh nak tido ..lelebih lagi suasana panas memanjang..

Keadaan kat office lebih kurang huru hara2 dengan pembubaran jawatan..yang sini masuk sini ..yang sana masuk dept sana..aku plak dah kena campak plak kat jawatan kawan baik aku ..so jadi kontroversi sekejap bilamana budak baru dah tukar jawatan..hmmm entah ler pening kepala aku dibuatnyer..

Aku banyak membisu kebelakangan ini..kerja banyak lg perlu aku siapkan...mencari sesuatu yg tak pasti kat internet ..biasalah kenalan baru yang macam curah air di daun keladi..sekali jerk pastu ilang entah kemana..tu lah nama dia kehidupan..kawan datang dan pergi..tapi aku akan pastikan aku tidak akan sunyi ..walaupun pada hakikatnyer kosong..aper yang aku cari masih belum aku ketemui..so kena usaha lebih gigih lagi..hope dapat soon..

No comments: