Wednesday 27 August 2008

Cinta,Sepi..Bahagia..


Bahagia tidak akan datang tanpa dicari..Cinta akan kekal selagimana kita ikhlas memberi dan menerima,Perjalanan yang sunyi pastinyer akan berseri dengan kejujuran..

Perjalanan yang Jauh pastinya akan jadi dekat Bila ada seseorg yang disayangi dan dikasihi berada disisi..

Dimana Kita melahirkan cinta ..Kasih sayang atau nafsu semata,Apakah penilaian cinta yang cukup bermakna..

Kita sedar..Dunia sedang berputar..Manusia juga begitu, Perubahan yang berlaku ..Membuatkan kita leka..
"Aku sayang dia..sedangkan dia masih mencari insan yang lain, Aku katakan aku sedia Dan Setia tapi takat mana setiaku ..sedangkan aku juga sedang mencari.."
"Cinta..Aku cinta kau ..kerana aku mahu seseorg yang membuatkan aku rasa senang dah bahagia..kegagalan cinta lama membuatkan aku sendiri takut tuk berhadapandengan dunia yang nyata.."Kerana kesilapan berjumpa dengan insan yang salah membuatkan kita berdendam tuk selama-lamanyer..sampai mana maaf itu mampu dihapuskan...ini semua kerana kita tidak dapat mengecapi kebahagiaan..

Kita sayang..Lebih mana yang kita sayang..Diri sendiri..Sayangkah kita pada diri sendiri sedangkan kita masuk ke kancah ini dan sememangnya mengerti apa yang PERNAH berlaku kepada insan lain...

Kita ramai kawan..
Kita pelajari kehidupan dari kawan2 juga..
Dari cerita yang mereka bawa, dari sentuhan mesra yang kita lihat dan perolehi..

Sengsara..
Tapi INGAT..
CINTA PADA TUHAN KEKAL SELAMANYA

Bagi meraih cinta diDunia..
Kita harus bersabar..
Kita sabar selagi mana yang boleh
Kita pasti jumpa ..
kalau bukan sekarang..
kelak pastinya..

Dunia kita luas, kita jangan sedih..
Kerana kebahagiaan pasti menanti..
Selagi kita mampu menjaga diri..

Sepi..
Sepi itu indah..

No comments: